logo

09133977477

سرکار خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت:موسساتی که بر مبانی فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می‌شوند را باید ارج نهاده و مسئولین اجرایی حامی آنان باشند.
شریعتی افزود: تشکیل موسسات فرهنگی زمینه سازی فرهنگ درست زیستن را می آموزند لذا موسساتی که بر مبانی فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می‌شوند را باید ارج نهاده و مسئولین اجرایی حامی آنان باشند.
او ادامه داد: در عرصه فرهنگ که غربت همه گیر است باید بنیان‌های فرهنگی ما مقتدر و جامعه ما فضای معنوی و معرفتی داشته باشد و اخلاق پیامبر گونه در بین مسئولین اجرایی ما جاری باشد تا فرهنگ با اخلاق منتقل شود.
نماینده‌ مردم در مجلس بیان داشت: کوهبنان شهرستانی فرهنگی و دانشمند پرور است ،باید در راستای تقویت فرهنگی شهرستان تلاش کنیم تا از نظر علمی و معرفتی همچنان در بام استان و کشور قرار بگیریم.
در این جلسه که همزمان با دهه کرامت بود مراسم افتتاحیه موسسه فرهنگی و هنری توتیای بام کویر کوهبنان انجام شد.
مشارکت و اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری سمینار‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های تخصصی، تهیه و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و ایجاد فضای مناسب برای مطالعه، آسیب شناسی و معرفی آسیب‌های اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و هنری و… از جمله خدمات این موسسه خواهد بود.